En Önemli Çin Fuarları

Anasayfa » Haberler » En Önemli Çin Fuarları

En Önemli Çin Fuarları

çin fuarlarıEn önemli Çin fuarları hakkında genel bilgiler verecek olursak, dünyanın en büyük ekonomilerinden biri ve dünyanın en büyük ticaret fuarı merkezidir. Her yıl, Çin’de binlerce fuar düzenlenmektedir. Bu fuarlar, Çin’deki yeni ürünler ve teknolojileri görmenin, potansiyel iş ortakları ile bağlantı kurmanın ve Çin pazarına girmenin harika bir yoludur.

Çin’deki en önemli fuarlar şunlardır:

Kanton Fuarı: Guangzhou’da düzenlenen Kanton Fuarı, dünyanın en büyük ve en kapsamlı ticaret fuarıdır. Fuar, her yıl Nisan ve Ekim aylarında iki kez düzenlenmektedir. Kanton Fuarı, tekstil, giyim, elektronik, makine ve daha birçok sektörden ürün ve hizmeti kapsamaktadır.

Yiwu Emtia Fuarı: Yiwu’da düzenlenen Yiwu Emtia Fuarı, dünyanın en büyük toptan satış pazarlarından biridir. Fuar, her yıl Nisan ve Eylül aylarında iki kez düzenlenmektedir. Yiwu Emtia Fuarı, bahçe ürünleri, elektronik, aksesuar ve hatta kıyafetlerden oluşan geniş bir ürün yelpazesini kapsamaktadır.

Çin Uluslararası İthalat Fuarı: Şanghay’da düzenlenen Çin Uluslararası İthalat Fuarı, Çin’in ithalata yönelik en büyük ticaret fuarıdır. Fuar, her yıl Kasım ayında düzenlenmektedir. Çin Uluslararası İthalat Fuarı, gıda, makine, enerji ve daha birçok sektörden ürün ve hizmeti kapsamaktadır.

Chinaplas: Şanghay’da düzenlenen Chinaplas, dünyanın en büyük plastik ve kauçuk endüstri fuarıdr. Fuar, her yıl Mayıs ayında düzenlenmektedir. Chinaplas, plastik ve kauçuk endüstrisinin tüm yönlerini kapsamaktadır.

Auto China: Şanghay’da düzenlenen Auto China, dünyanın en büyük otomobil fuarıdır. Fuar, her yıl Nisan ayında düzenlenmektedir. Auto China, binek otomobiller, ticari araçlar ve otomotiv parçaları dahil olmak üzere geniş bir ürün yelpazesini kapsamaktadır.

Bu fuarlara ek olarak, Çin’de her sektörden birçok önemli fuar düzenlenmektedir. Örneğin, Çin’de tekstil, giyim, elektronik, makine, inşaat, sağlık ve daha birçok sektöre yönelik fuarlar düzenlenmektedir. Çin fuarları genel olarak bahar aylarında gerçekleşmektedir.

Çin’deki fuarlara katılmak için, fuar organizatörüne kayıt yaptırmak gerekmektedir. Fuar organizatörleri, katılımcılara fuar broşürleri, fuar takvimi ve fuar katılımcı listesi gibi bilgiler sunmaktadır.

Fuara gitmek için Çin Vizesi almanız gereklidir. Ticari çin vizesi ayrıntıları için ilgili sayfamıza bakınız Mubo Tur olarak ticari çin vizesi başvurularınızı gerçekleştirmekteyiz.

Çin’deki fuarlar, Çin pazarına girmek ve Çinli iş ortakları ile bağlantı kurmak için harika bir fırsattır.


En Popüler ve Önemli Çin Fuarları

Yaklaşık 200 yıl önce Napolyon Bonapart, Çin’in mevcut ekonomik gücünü öngörmüş ve “Bırakın Çin uyusun, çünkü uyandığında dünyayı sarsacak” demişti. Bonapart haklı çıktı ve Çin, günümüzde perakende sektörünün şüphesiz dünya devidir. Tüm bunların üstüne, inanılmaz boyutlarda hızla büyümeye devam ediyor.

Sektörün bu önlenemez büyümesi ülkede bir sektörün daha büyümesine yol açtı: Fuarlar. Her yıl Çin, pazarı ele geçirmeye ve en yeni ürünleri ilk elden görmeye çalışan saygın uluslararası ticaret fuarlarını ziyaret eden milyonlarca perakendecinin akınına uğruyor. Yani eğer bir perakendeciyseniz, Çin’deki bu ticari fuarlara katılmak kesinlikle işinizi büyütmenize ve sizi pazardaki rakiplerinizden bir adım öne çıkarmanıza yardımcı olacaktır.


Kanton fuarı

Kanton Fuarı, Çin’in Guangzhou şehrinde iki yılda bir yaklaşık 200.000 kişinin ilgisini çeken en büyük ticaret fuarı olarak biliniyor. 2016 yılında bu ticari fuarda ev eşyaları, elektronik, tüketim malları, ayakkabı, yiyecek ve içecek, kumaş ve daha birçok alanda yaklaşık 25.000 katılımcı yer alacak. 1957 yılından bu yana düzenleniyor ve benzer fuarlar arasında en geniş ürün yelpazesine sahip fuardır. Dolayısıyla Canton Fuarı’na katılmak, işini büyütmeyi hedefleyen bir perakendeci için kesinlikle benzersiz bir deneyim.


Çin Uluslararası Tüketim Malları Fuarı

CICGF olarak da bilinen Çin Uluslararası Tüketim Malları Fuarı, Çin’in Kanton Fuarı’ndan sonra ikinci büyük fuarıdır. Çin Devlet Konseyi tarafından onaylanan bu yıllık etkinlik, perakendeciler için oldukça prestijli. Çin’in bir liman kenti olan Ningbo’da düzenlenen etkinlikte eğlence ürünlerinden elektroniğe kadar geniş bir ürün yelpazesi yer alıyor.


Intertextile Şanghay

Intertextile Shanghai, 1995 yılından bu yana dünyanın en dikkat çekici hazır giyim kumaşları ve aksesuarları fuarlarından biri olarak düzenleniyor. İlkbahar ve sonbahar aylarında olmak üzere yılda 2 kez düzenlenen fuar, ziyaretçilerine hem pazardaki son gelişmeleri keşfetme hem de uluslararası yeni müşterilerle tanışma fırsatı sunuyor.


PCHI Çin

PCHI veya Kişisel Bakım ve Ev Bakım Malzemeleri Çin, kişisel bakım ve kozmetik endüstrisinin lider platformudur. Fuar, konferans, çalıştay gibi etkinlikleri de barındırıyor ve ziyaretçilere sektörün dünyaca ünlü uzmanlarıyla network kurma fırsatı sunuyor. Dolayısıyla bu sektördeyseniz ve yeni tedarikçilerle tanışmak veya teknolojik yenilikleri takip etmek istiyorsanız PCHI Çin’e katılma şansını asla kaçırmayın.


Çin Uluslararası Mobilya Fuarı

CIFF veya Çin Uluslararası Mobilya Fuarı, 2016 yılında 38. kez düzenlenecek. Etkinlik, yılda 2 kez Guangzhou ve Şangay’da gerçekleşiyor ve yılda yaklaşık 250.000 kişinin ilgisini çekiyor. Bu rakam aslında bu fuarın büyüklüğünü anlatırken kendi adına konuşuyor. Eğer bu sektörde çalışıyorsanız mutlaka ihtiyacınızdan fazlasını CIFF’te bulacaksınız.


China Plus  –  Çin plastik Fuarı

Plastik ve kauçuk sektöründe perakendeciyseniz Chinaplas sizin ibadet yerinizdir. Bu etkinlik sektörün en büyük fuarlarından biridir ve her yıl düzenlenmektedir. Bu yıl 140.000 civarında ziyaretçinin beklendiği fuarda, hem en yeni ürünleri görme hem de sektördeki son gelişmelerden haberdar olma şansına sahip olacaksınız. Aydınlatma, kalıp ve kalıp, geri dönüşüm, genel plastikler, tel veya diğer plastik ürünlerden ambalaj ürünlerinin son kullanıcıları Chinaplas’a davet ediliyor.


Doğu Çin Fuarı

ECF, dokuz şehir veya eyaletin ortak sponsorluğunda düzenlenen bir etkinliktir ve her yıl Şangay’da düzenlenmektedir. Doğu Çin Fuarı art deco hediyelere, tüketim mallarına, ev kıyafetlerine ve daha fazlasına odaklanıyor. Etkinlik 115.000 m2’lik bir alanı kapsıyor ve 3000’den fazla katılımcıya ev sahipliği yapıyor. Bu saygın etkinliğe katılmak sizi asla hayal kırıklığına uğratmayacaktır.